ATLAS w „dziesiątkę” z nagrodą Superbrands

Superbrands, międzynarodowa organizacja przyznająca wyróżnienia najlepszym markom obecnym w świadomości konsumenta, w 10. edycji plebiscytu kolejny raz doceniła siłę wizerunku marki ATLAS. Łódzki producent chemii budowlanej uzyskał tytuł Superbrands oraz Created In Poland Superbrands. Jednocześnie, drugi z tytułów został przyznany marce GIPSAR, która na liście laureatów znalazła się po raz drugi, oraz pierwszy raz marce DOLINA NIDY.

SuperbrandsMarka ATLAS została nagrodzona w kategorii „Materiały budowlane”. Pierwsze uzyskane przez łódzką firmę wyróżnienie, Superbrands 2015/2016, jest przyznawane markom najskuteczniej poruszającym się po płaszczyźnie wizerunkowej, obecnym w świadomości polskiego konsumenta na tle globalnej konkurencji. Nagrodę tę łódzka firma otrzymała już po raz dziesiąty, będąc corocznym laureatem plebiscytu od samego początku istnienia polskiej edycji plebiscytu. Drugi tytuł – Created in Poland Superbrands 2015/2016, wyróżnia markę ściśle jako tę, która powstała, rozwinęła się i osiągnęła sukces w naszym kraju.

Dla naszej marki każde wyróżnienie oparte na rzetelnie przeprowadzonych badaniach konsumenckich, czy to wśród ogółu społeczeństwa czy profesjonalistów branżowych, jest motywującym impulsem nie tylko do kontynuowania obranego kierunku w budowaniu wizerunku marki, ale również poszukiwania dodatkowych rozwiązań komunikacyjnych – mówi Paweł Kisiel, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu. – Przyznane tytuły cieszą nas także ze względu na fakt, że są one ukoronowaniem kompleksowych działań wokół marki, nie tylko tych związanych stricte z produktami czy usługami, a także dowodem na efektywność prowadzonej przez nas konsolidacji spółek i ich oferty w ramach Grupy ATLAS.

 

ATLAS_GIPSAR_DOLINA_NIDYPo raz drugi wyróżniono także markę profesjonalnych gładzi szpachlowych GIPSAR, której producentem jest firma ATLAS. Produkty GIPSAR od lat cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród fachowców, architektów i inwestorów. Marka otrzymała nagrodę Created In Poland Superbrands 2015/2016. Ten sam tytuł został przyznany brandowi DOLINA NIDY, w ramach którego w ofercie Grupy ATLAS dostępne są cenione wyroby gipsowe, jak gładzie, kleje i tynki.

– Kreowanie wizerunku naszych marek jest nieodłącznym elementem wizji ideowej całej Grupy – dodaje Oskar Solecki, Dyrektor Marketingu firmy ATLAS. – Czujemy się marką związaną z polskimi wartościami, jednocześnie zakładamy potrzebę ciągłego rozwoju i dostosowywania się do realiów branży. Dotarcie do konsumentów i zbudowanie relacji między nim a naszą marką, polegającą na specyficznej „symbiozie” nowoczesności i tradycji, to cel którego skuteczne osiągnięcie komunikują nam wyróżnienia zarówno dla marki ATLAS, jak i GIPSAR oraz DOLINY NIDY, zwłaszcza Created in Poland Superbrands.

Przeprowadzone we wrześniu br. badanie Superbrands we współpracy z ARC Rynek i Opinie, objęło ponad 15 tys. respondentów, którzy oceniali około 2 tys. marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. Mierzonymi fundamentami ostatecznej oceny są wspomagana znajomość marki, skłonność do jej polecenia oraz, po raz pierwszy w historii plebiscytu, kapitał marki. Uzyskane wyniki były ważone w stosunku do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy ankietowanych.

 

Superbrands to powstała w Wielkiej Brytanii w 1964 r. niezależna światowa organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację marek, które osiągnęły światowy sukces. Tytuł Superbrands stał się rozpoznawalnym znakiem sukcesu marki, wpływając na popularność produktów oznaczonych logotypem organizacji, która działa obecnie w 87 krajach – w Polsce od 2004 roku (gdzie jest największym badaniem konsumenckim brandów). Jej wyłączonym przedstawicielem w naszym kraju jest agencja New Communications.

 

Udostępnij ten wpis

Post Comment