BUDMA 2008 – Stawiają fundament pod silną markę

Dobra koniunktura w budownictwie przekłada się na duże zainteresowanie ofertą dla branży. Ten pozytywny trend znajduje odzwierciedlenie w rosnącej liczbie zgłoszeń na poznańskie targi BUDMA 2008, a także na równolegle odbywające się targi BUMASZ.

Targi - BUDMA 2008 - Stawiają fundament pod silną markę

Atmosfera wokół kolejnej edycji Międzynarodowych Targów Budownictwa BUDMA i Międzynarodowych Targów Maszyn, Pojazdów i Sprzętu Budowlanego BUMASZ (22-25 stycznia 2008, Poznań) nabiera wysokiej temperatury. Prognozy mówią, że przyszłoroczna impreza będzie liczyć sobie blisko
43.000 m 2 ekspozycji, gdzie zaprezentuje się około 1600 firm. Korzystne odczyty na barometrze nastrojów w branży to sygnał dla organizatorów do ulepszania oferty dla wystawców.

– Dla bardziej efektywnego osiągania celów marketingowych przez naszych partnerów oferujemy im dodatkowe narzędzia – mówi Danuta Kubasik, dyrektor targów BUDMA. – Wśród wspomnianych jest ciekawa oferta miejsc reklamowych na terenach otwartych i w pawilonach ekspozycyjnych.
W katalogu nowych usług pojawił się również Serwis Prasowy Wystawców, dzięki któremu wystawca może zadbać o swój wizerunek medialny. Targi BUDMA są ku temu bardzo dobrą okazją, biorąc pod uwagę blisko 600 akredytacji udzielonych dziennikarzom podczas ostatniej edycji. Infrastruktura Centrum Kongresowego Targów Poznańskich umożliwia organizację konferencji, szkoleń i innych spotkań w wyjątkowo komfortowych warunkach.

Siła precyzyjnego dotarcia

Targi - BUDMA 2008 - Stawiają fundament pod silną markę

Stworzenie forum wymiany specjalistycznej wiedzy i jak najlepszy wynik marketingowy uczestników targów – to główne cele organizatorów. Dlatego targi BUDMA i BUMASZ są lansowane w mediach (prasa, radio, TV, Internet) ogólnych i branżowych, dedykowanych poszczególnym grupom zwiedzających. Duże znaczenie ma stały kontakt, jaki za pośrednictwem poczty internetowej utrzymują organizatorzy z grupą 80.000 zarejestrowanych profesjonalistów z branży budowlanej. Efektywnemu uczestnictwu ma służyć także podział przyszłorocznej edycji targów BUDMA na szereg salonów tematycznych, które jako całość, stanowią kompleksową ofertę dla branży. Wystawcy mogą zdecydować o wzięciu udziału w takich salonach jak: Ściany i stropy, Dachy, Drewno w budownictwie, Kamień w budownictwie, Armatura i ceramika, Informatyka dla budownictwa, Centrum Budownictwa Sportowego, czy też Investfield – forum dla samorządów.

Targi BUDMA 2008 to nie tylko dedykowany przekaz promocyjny i czytelny podział tematyczny,
ale również interesujący program wydarzeń, skierowany do różnych grup zwiedzających. Dzięki takim wydarzeniom jak BUDSHOW, konkurs Światło w architekturze, forum samorządów Investfield, Centrum Budownictwa Sportowego, Salon Ekspertów, czy Archispace, styczniowe targi odwiedzą inwestorzy reprezentujący najważniejsze sektory budownictwa.

Tam warto przyjechać

Targi - BUDMA 2008 - Stawiają fundament pod silną markę

Ugruntowaną pozycję targów BUDMA w Polsce i na arenie międzynarodowej potwierdzają
statystyki dotyczące jej ubiegłej edycji. W 2007 roku swoją ofertę zaprezentowało w Poznaniu blisko 1 300 wystawców z 28 krajów. Ekspozycję odwiedziło ponad 50 000 gości z 34 państw. Wśród nich dominowali przedstawiciele firm handlowych (34,37%) i wykonawczych (26,43%). Największym zainteresowaniem zwiedzających (51,15%) cieszyła się oferta prezentowana w sektorze materiałów budowlanych.

Targi BUDMA to jedyne tak wielkie wydarzenie dla sektora budowlanego w regionie Europy Środkowo – Wschodniej i Południowej. Od wielu lat stanowią okazję do zaprezentowania swoich produktów oraz do zapoznania się z ofertą konkurencyjną. Dziś cieszą się opinią miejsca, gdzie z powodzeniem można kreować wizerunek firmy i umacniać markę swoich produktów. Dobra lokalizacja, łatwy dojazd
i ciekawa oferta urokliwego miasta Poznania w zakresie bazy hotelowo – gastronomicznej
to dodatkowe atuty, pozwalające zaczerpnąć z uczestnictwa w targach BUDMA jak najwięcej.

Źródło: Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o

Więcej informacji: www.budma.pl

Kontakt dla mediów:

Jacek Obarski – specjalista ds. promocji

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o, Głogowska 14, 60-734 Poznań

tel. 061 869 21 69

e-mail: jacek.obarski@mtp.pl

Udostępnij ten wpis

Post Comment