MULTI JAKOŚĆ w nowej kolekcji ŚNIEŻKI

Śnieżka wzbogaciła linię MULTISPRAY o nowe produkty. MULTISPRAY to linia produktów w sprayu umożliwiająca ochronę i dekorację każdego rodzaju podłoża. Teraz została wzbogacona o EMALIĘ SZYBKOSCHNĄCĄ i LAKIER SZYBKOSCHNĄCY oraz EMALIĘ NA RDZĘ, a także spray ALU-CYNK, CYNK i SPOTMARKER.

Ściany wewnętrzne - MULTI JAKOŚĆ w nowej kolekcji ŚNIEŻKI

Wszystkie produkty MULTISPRAY umożliwiają prostą i łagodną pracę, której efektem są estetyczne powierzchnie o wysokich parametrach ochronnych. W tym roku kolekcja wyrobów MULTISPRAY powięk­szyła się o sześć nowych produktów do ogólnego i spe­cjalistycznego zastosowania.

EMALIA SZYBKOSCHNĄCA i LAKIER SZYBKOSCHNĄCY – wysokiej jakości produkty przeznaczone do dekoracji większości podłoży, tj. metal, drewno, kamień, beton. Charakteryzują się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i mechaniczne. Zapewniają trwałe i żywe kolory. Mogą być stosowane do wewnątrz i na zewnątrz.

NA RDZĘ – szybkoschnąca antykorozyjna emalia na powierzchnie metalowe, która może być stosowana bezpośrednio na rdzę. Zapewnia aktywną ochronę antykorozyjną.

ALU-CYNK – spray cynkowo-aluminiowy do dekoracyjno-ochronnego zabezpieczania elementów ocynkowanych i nieocynkowanych. Produkt po utwardzeniu jest odporny na temperaturę do 300°C. Jest odporny na czynniki atmosferyczne.

CYNK – spray cynkowy przeznaczony do antykorozyjnej ochrony elementów metalowych tj. części karoserii, układy wydechowe, bramy, ogrodzenia. Spray zawiera 99% czystego cynku. Jest odporny na czynniki atmosferyczne. Po utwardzeniu jest odporny na temperaturę do 600°C.

SPOTMARKER – doskonale kryjący spray przeznaczony do wykonywania tymczasowych oznaczeń informacyjno-ostrzegawczych. Charakteryzuje się doskonałą przyczepnością do podłoży (również zawilgoconych). Zapewnia intensywne kolory. Specjalna konstrukcja opakowania pozwala na aplikację w każdej pozycji i kierunku.

* * *

O firmie:
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie), powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce.
Od początku istnienia firmy systematycznie wzrasta wartość jej sprzedaży. W roku 2010 Śnieżka utrzymała dobrą dynamikę sprzedaży i osiągnęła satysfakcjonujące wyniki finansowe. Przychody netto ze sprzedaży Grupy ukształtowały się na poziomie 531,7 mln zł., co oznacza dynamikę na poziomie 101%. Zysk na działalności operacyjnej wyniósł 62,3 mln zł, zaś zysk netto 48,2 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 13%. Przychody netto ze sprzedaży Spółki matki ukształtowały się na poziomie 413,0 mln zł, zysk operacyjny wyniósł 42,8 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem roku biegłego oznacza dynamikę 103,6% (w 2009 roku zysk operacyjny wyniósł 41,3 mln. zł. Zysk netto Spółki dominującej wyniósł 35,9 mln zł. Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej Śnieżka osiągnęła bardzo dobre wyniki finansowe. Szczególnie końcówka roku przyniosła satysfakcjonujące efekty przyjętej wcześniej strategii rozwoju firmy. W czwartym kwartale 2010 roku przychody ze sprzedaży Grupy wrosły o 15% w porównaniu do analogicznego okresu 2009 roku i osiągnęły poziom 90,7 mln. zł. Zadowalające były również rezultaty działalności zagranicznej, na dwóch najważniejszych rynkach tj. rynku ukraińskim, gdzie odnotowano wzrost sprzedaży o 1.8%, oraz białoruskim, gdzie odnotowano wzrost sprzedaży o 8,6% w stosunku do roku 2009.
W 2010 roku Śnieżka konsekwentnie realizowała strategię marketingową, której ważnym elementem jest ciągłe udoskonalanie oferty. Stosowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, takich jak Teflon surface protektor czy nanotechnologia, pozwala Spółce oferować produkty wysokiej jakości, przyczyniając się do zwiększania ich konkurencyjności.
Co roku Śnieżka zyskuje uznanie jako firma realizująca konsekwentnie swoją strategię rozwoju, utrzymując pozycję lidera wśród najbardziej dynamicznych i najbardziej efektywnych przedsiębiorstw w Polsce.
Na dowód tego Śnieżka została uhonorowana wieloma nagrodami, m.in. PremiumBrand 2011, Duża Perła Polskiej Gospodarki, znak Wizytówka Polski 2010, a prezes Śnieżki Piotr Mikrut został uhonorowany tytułem Ernst&Young Przedsiębiorca Roku 2009.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. kontynuuje działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi fundację “Twoja szansa” (www.twojaszansa.sniezka.pl) i realizuje programy społeczne, takie jak “Dziecięcy świat w kolorach”, w ramach którego w dziecięcych klinikach i szpitalach powstają “bajkowe” ścienne dekoracje. Inną inicjatywą spółki jest program “Kolorowe Boiska, czyli szkolna pierwsza liga”, którego celem jest popularyzowanie wśród uczniów – poprzez konkurs plastyczny – idei sportowych. Zostało za to uhonorowana zwycięstwem w prestiżowym konkursie “Mocni Wizerunkiem 2010″, w którym otrzymała dwie główne nagrody: za program “Kolorowe Boiska” oraz całokształt działalności społecznej.

Więcej o Firmie pod adresem: www.sniezka.pl.

Udostępnij ten wpis

Post Comment