ROCKWOOL najbardziej rozpoznawalny wśród architektów, wykonawców i inwestorów indywidualnych

Fot. Rockwool
Fot. Rockwool

Jakość materiałów budowlanych wykorzystywanych przy budowie domu to, obok funkcjonalnego projektu i dobrego wykonawstwa, klucz do sukcesu. W przypadku budownictwa mamy do czynienia z kilkoma grupami decydentów, dla których przy wyborze produktów istotne są zupełnie inne czynniki. Jednak wszystkie te grupy – architekci, wykonawcy i inwestorzy indywidualni – są zgodni. ROCKWOOL jest najbardziej rozpoznawalny w kategorii materiałów izolacyjnych.

Europejska agencja badań rynkowych Arch-Vision, specjalizująca się w segmencie budowlanym i nieruchomości, co roku przeprowadza kwartalne badania na grupie 1 600 architektów z ośmiu krajów europejskich, w tym z Polski. Zgodnie z wynikami European Architecture Barometer Q1 2015, ROCKWOOL w 7 z 8 krajów zajął miejsca w pierwszej trójce wśród najczęściej wymienianych marek materiałów ociepleniowych (spontanicznie). W Polsce i w Niemczech był najchętniej wybieraną marką materiałów ociepleniowych wśród ankietowanych architektów. Wyniki raportu pokazują, jak dobrze rozpoznawalna i zapamiętana jest marka ROCKWOOL wśród osób, które decydują o kształcie oraz bezpieczeństwie realizowanych budynków .

Badanie rynkowe dotyczące rozpoznawalności firm z sektora budowlanego przeprowadził także magazyn „Budujemy Dom”. W kwietniu przeprowadzono wśród 969 członków Klubu Budujących Dom (zrzeszającego inwestorów indywidualnych budujących, remontujących lub planujących budowę domu) ankietę znajomości marek materiałów budowlanych, w tym producentów wełny mineralnej. Respondenci zostali poproszeni o zaznaczenie firm, o których wiedzą choćby ze słyszenia. Najwięcej osób wskazało ROCKWOOL – aż 76,7% ankietowanych. Uczestnicy klubu zostali także poproszeni o zaznaczenie tej marki, którą chcieliby zastosować przy budowie swojego domu. Tutaj również najwięcej osób wskazało na ROCKWOOL – 39,7%.

 

Fot. Rockwool
Fot. Rockwool

Jesteśmy dumni, że ROCKWOOL jest tak dobrze rozpoznawalny i ceniony wśród różnych grup Klientów związanych z budownictwem. Na uwagę zasługuje fakt, że nasza marka zajmuje czołowe miejsca w różnych, niezależnych rankingach, przeprowadzanych zarówno przez krajowe, jak i zagraniczne podmioty. Zaufanie, jakim obdarzają nas architekci, wykonawcy i inwestorzy indywidualni jest dowodem, że oferowane przez nas produkty i rozwiązania mają najlepszą jakość i parametry. Jest to dla nas sygnałem, że realizowane przez ROCKWOOL działania marketingowe, edukacyjne, doradztwo techniczne oraz dodatkowe usługi jakie świadczymy w ramach wsparcia naszych klientów są doceniane i czynią nas liderem w branży – komentuje Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.

Dodatkowo w czerwcu firma została po raz kolejny wybrana Budowlaną Marką Roku. Nagroda ta przyznawana jest na podstawie ankiet przeprowadzanych z praktykami – pracownikami ponad 2000 firm wykonawczych z całego kraju. To właśnie oni mają najlepszą okazję poznać produkty od podszewki i ocenić ich jakość, innowacyjność i łatwość montażu, co sprawia, że wyróżnienie jest jeszcze bardziej prestiżowe. W kategorii materiały termoizolacyjne – wełna mineralna, ROCKWOOL w każdej z ocen otrzymał najwyższe wyniki. Marka ROCKWOOL została uznana za markę najwyższej jakości, o najlepszej relacji ceny do jakości i najczęściej stosowaną przez wykonawców.

Źródło: ROCKWOOL

Udostępnij ten wpis

Post Comment