Saint-Gobain nadaje nowe znaczenie swojej marce

2 czerwca podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy przedstawione zostało nowe logo Saint-Gobain. Nowatorska interpretacja symbolu „mostu”, jaki od ponad 40 lat reprezentował Grupę, została uzupełniona o dynamiczny zarys panoramy miasta symbolizujący terytorium marki: „przestrzeń, w której żyjemy”. Z kolei ciepłe i żywe kolory obrazują emocjonalną więź z klientami i użytkownikami produktów Saint-Gobain.

logo SG quadriLogotyp odzwierciedla aktualne pozycjonowanie marki oparte na obietnicy projektowania, wytwarzania i dostarczania materiałów poprawiających jakość codziennego życia zarówno poszczególnych osób, jak i całego społeczeństwa. Zdaniem Pierre-André de Chalendara, Prezesa i Dyrektora Generalnego Saint-Gobain: „Materiały i rozwiązania oferowane przez Saint-Gobain projektowane są z myślą o zwiększeniu komfortu w przestrzeni, w której żyjemy – mieszkamy, pracujemy, czy też  podróżujemy… Musimy jednak robić to w sposób zrównoważony, dbając o kondycję naszej planety z myślą o przyszłych pokoleniach. Dla nas, te dwa aspekty, czyli jakość codziennego życia i wyzwania dotyczące przyszłości, są nierozłączne, jak dwie strony tego samego medalu”.

Zmiana pozycjonowania marki jest wyrazem dążenia Grupy do pogłębiania relacji ze społeczeństwem. Konsumenci posiadający nieograniczony dostęp do informacji za pośrednictwem mediów cyfrowych odgrywają coraz większą rolę w wyborze konkretnych produktów, które są stosowane przy realizacji ich projektów. Saint-Gobain pragnie przedstawić wpływ oferowanych przez Grupę materiałów i rozwiązań na jakość codziennego życia podkreślając wartości reprezentowane przez swoją markę, czyli: ekspercką wiedzę na temat materiałów, kulturę innowacji, zrozumienie potrzeb klienta oraz otwartość
i odpowiedzialność. – Pragniemy być bardziej widoczni dla użytkowników naszych produktów – mówi Pierre-André de Chalendar. – Silne marki prezentują dziś korzyści, jakie przynoszą ludziom. Chcę, aby wszyscy dowiedzieli się co symbolizuje Saint-Gobain i jaką rolę nasza firma odgrywa w życiu codziennym.


O SAINT-GOBAIN

Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania mające ważny wpływ na jakość życia każdego z nas oraz na naszą wspólną przyszłość. Można je znaleźć wszędzie tam gdzie mieszkamy i żyjemy na co dzień: w budynkach, środkach transportu, inwestycjach infrastrukturalnych oraz w wielu zastosowaniach przemysłowych. Zapewniają one komfort, wytrzymałość i bezpieczeństwo i stanowią odpowiedź na wyzwania naszych czasów, takie jak ekologiczne budownictwo, oszczędne gospodarowanie zasobami oraz przeciwdziałanie zmianom klimatycznym.

Światowy lider w dziedzinie zrównoważonego budownictwa. Wartość przychodów ze sprzedaży w 2015 roku: 39,6 mld EUR Działamy w 66 krajach świata. Zatrudniamy ponad 170 000 pracowników.

W Polsce Grupa-Saint-Gobain obecna jest od ponad 20 lat. Nad Wisłą mamy 25 zakładów i zatrudniamy 6000 pracowników. Wartość obrotów Saint-Gobain w Polsce w 2015 roku wyniosła 4 mld PLN.

Więcej informacji na temat Saint-Gobain znaleźć można na stronie
www.saint-gobain.com oraz www.saint-gobain.pl

Udostępnij ten wpis

Post Comment