Atlas i Gipsar nagrodzone statuetkami Superbrands

Gala Superbrands. Statuetki dla marek Atlas i Gipsar odebrał Jacek Michalak, wiceprezes ds. rozwoju Grupy Atlas. Fot. K. Rainka
Gala Superbrands. Statuetki dla marek Atlas i Gipsar odebrał Jacek Michalak, wiceprezes ds. rozwoju Grupy Atlas. Fot. K. Rainka

20 maja w warszawskim biurowcu Ufficio Primo odbyła się 9. Gala Finałowa Konkursu Superbrands Polska, skupiającego przedstawicieli najsilniejszych polskich brandów. Statuetki dla marek Atlas i Gipsar odebrał w imieniu łódzkiej firmy Jacek Michalak, wiceprezes ds. rozwoju w Grupie Atlas.

W tegorocznej edycji przyznano 24 statuetki Superbrands dla najsilniejszych marek konsumenckich i trzy statuetki Business Superbrands dla marek korporacyjnych i B2B. 32 marki otrzymały zaś nagrodę z kategorii Created in Poland Superbrands, dedykowaną markom będącym dziełem polskiej myśli brandingowej.

Największy polski producent chemii budowlanej został wyróżniony tytułami Superbrands 2014/2015 oraz Created in Poland Superbrands w kategorii „Materiały budowlane”. Pierwszy z nich Atlas ma zaszczyt otrzymywać nieprzerwanie od momentu zainicjowania rankingu w 2004 roku, zaś Created in Poland przyznano Atlasowi po raz trzeci. Po raz pierwszy wyróżniono zaś – tytułem Created In Poland Superbrands 2014/2015 – markę gładzi Gipsar, których producentem jest łódzka firma, i które od lat cieszą się bardzo dużym uznaniem wśród fachowców, architektów i inwestorów. Statuetki odebrał Jacek Michalak, wiceprezes ds. rozwoju Grupy Atlas.

Nasza dziesięcioletnia obecność w rankingu Superbrands jest dla nas szczególnie ważna ze względu na fakt, iż marka jest oceniana z dwóch perspektyw – mówi Jacek Michalak. – O wynikach badania decydują z jednej strony odbiorcy i użytkownicy produktów, z drugiej zaś: autorytety w dziedzinie marketingu, PR czy sprzedaży, a pod uwagę brana jest nie tylko jakość wyrobu, ale również to, jakie wartości i zasady brand, a wiec i firma, sobą reprezentują, zwłaszcza w kontekście wspierania krajowego rynku. Tym bardziej cieszy nas wyróżnienie przyznane markom Atlas i Gipsar, jako że naszą misją jest kreowanie polskiego budownictwa, a także inwestowanie w nowoczesne rozwiązania w każdej sferze prowadzenia biznesu – dodaje.

Ponadto, w tym roku komisja przyznała Nagrodę Honorową Superbrands Robertowi Lewandowskiemu za promowanie poprzez sport wizerunku nowoczesnej marki Polski, a nagrodę Culture.pl Supebrands (dedykowaną twórcom i instytucjom najskuteczniej promującym polską kulturę zagranicą) – Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.

Aby znaleźć się w zaszczytnym gronie laureatów konkursu, marki – w liczbie ponad 2400 zgłoszonych do rankingu, musiały przejść pozytywnie certyfikację opartą o badanie przeprowadzone wśród 15 tysięcy respondentów oraz weryfikację 60 ekspertów branżowych tworzących Radę Marek. Tym samym, nagrodzone brandy stały się elitarnymi, najbardziej rozpoznawalnymi i cieszącymi się wśród Polaków największym szacunkiem i najlepszym wizerunkiem w danej kategorii.

Superbrands to powstała w Wielkiej Brytanii w 1964 r. niezależna światowa organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację marek, które osiągnęły światowy sukces. Tytuł Superbrands stał się rozpoznawalnym znakiem sukcesu marki, wpływając na popularność produktów oznaczonych logotypem organizacji. Superbrands działa obecnie w 87 krajach – w Polsce od 2004 roku (gdzie jest największym badaniem konsumenckim brandów). Jej wyłączonym przedstawicielem w naszym kraju jest agencja New Communications.

Udostępnij ten wpis

Post Comment