Godło „Firmy Przyjaznej Klientowi” jedenasty raz w rękach PPG Deco Polska

Dzięki wysokiej ocenie współpracy z pracownikami, oferty produktowej oraz gotowości do rozwiązywania ewentualnych problemów, PPG Deco Polska została wyróżniona jedenasty raz godłem „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Nagroda ta przyznawana jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania w Warszawie, na podstawie niezależnych badań.

Fot. PPG Deco Polska
Fot. PPG Deco Polska

„Firma Przyjazna Klientowi” to projekt wyróżniający przedsiębiorstwa charakteryzujące się wysoką jakością obsługi klientów, które zachowują dobre relacje z klientami.
W niezależnym badaniu oceniany jest cały proces komunikacyjny i posprzedażowy pracowników z osobami zainteresowanymi produktami danej firmy. Jedną z trzydziestu firm, która w listopadzie tego roku otrzymała Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest PPG Deco Polska.  

– Jesteśmy dumni, że po raz jedenasty klienci są zadowoleni ze współpracy z markami: Dekoral, Dekoral Professional, Malfarb, Sigma, Domalux, Domalux Professional, Drewnochron, Bondex i Dekoral Gold. Jesteśmy świadomi tego, że praca z coraz bardziej wymagającym klientem to duże wyzwanie dla pracowników. Liczby mówią same za siebie – aż 90% ankietowanych deklaruje, że PPG Deco Polska przestrzega uczciwych zasad
w kontaktach z klientami. Prawie ¾ osób stwierdza, że nasza firma kieruje się
dobrem klienta. Dzięki tak satysfakcjonującej ocenie możemy cieszyć się dobrym wizerunkiem
w oczach naszych klientów. –
mówi Jarosław Domowicz, Menedżer Akademii Technicznej PPG Deco.

W badaniu zachowań oraz poglądów konsumenta oceniana jest współpraca z marką, m.in. poziom zaufania, zadowolenie z produktów i sposób komunikacji. Diagnozowany jest również wskaźnik nastawienia do marki, tj. postaw krytycznych i promujących dane przedsiębiorstwo. Jak dodaje Jarosław Domowicz, otrzymując szczegółowe podsumowanie, rekomendacje i informacje zwrotne od klientów, możemy świadomie i celowo podejmować działania  usprawniające funkcjonowanie naszej firmy, aby w przyszłości spełnić wszystkie oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

Zdaniem respondentów firma PPG Deco Polska zatrudnia kompetentnych pracowników, posiada jasną i przejrzystą ofertę produktów, bardzo sprawnie radzi sobie z rozwiązywaniem problemów. – Mamy świadomość, że na sukces i dobrą ocenę firmy pracuje każdy zatrudniony. Dlatego dziękujemy wszystkim pracownikom za to, że codziennie budują wiarygodne i rzetelne relacje z osobami zainteresowanymi naszymi produktami – dodaje Domowicz.

Fot. PPG Deco Polska
Fot. PPG Deco Polska

Źródło: Domalux, Dekoral, Dekoral Professional

Udostępnij ten wpis

Post Comment